Zbavím se brýlí bez lékaře?














Bral jsem je automaticky hned ráno, co jsem se vzbudil. Jen díky nim jsem viděl, alespoň jsem si to myslel. Ale co když to jde i bez nich? Lze přestat nosit dioptrické brýle?

V současnosti si brýle beru pouze do zaměstnaní a sundám je, jakmile ho opustím.
 Je to bez nich příjemné. Sice nevidím ostře, ale zhruba po hodině si na to zvyknu. Na levém mám cca 1,5 a na pravém 2 nebo 2,5 dioptrie.

Existují možnosti jako kontaktní čočky nebo v extrému laserová operace. Čočky podle mě nic neřeší. Stejně jsou to zase "berle", které si každý den musím brát a operace je radikální řešení. Navíc celkem nákladné.

Jsou i další možnosti. Na tomto videu o tom mluví člověk, který se vyléčil sám. Jen vůlí a cvičením podle knížky od Mirzakarima Norbekova, která je celkem zajímavá a už ji mám také doma.
Autor tam popisuje svoje zkušenosti a ukazuje cestu, kterou je možné se vydat.
Osobně jdu do toho. V průběhu následujících měsíců sem hodím nějaké výsledky.

Nebudu se spoléhat na tu věc, co nosím cca od 18-ti na nose. Budu se spoléhat na vlastní oči.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oprava prasklé jímky na dešťovou vodu

Pouzdra na nože

Zvládnu vyrobit nůž?