Projekt Lutra

Animal, Otter, Mammal, Zoo, Water, Cute
















Od prvního nože Sus I. uplynula nějaká doba a já mám v hlavě další model.

Jedná se o nůž pro volný čas. Montáž bude provedena fulltang (čepel pokračuje do rukojeti v neztenčené podobě). Materiál použiji kvalitní nerezovou ocel N 690.
Šířka čepele bude 4 mm, výška okolo 35 mm, celková délka nože bude okolo 250 mm.
Nakreslil jsem si základní tvar, ale určitě se bude ještě v detailech lišit.
Jmenovat se bude Lutra (latinsky vydra).

Po opracování ji pošlu do odborné kalírny, kde se postarají o tepelné zpracování (kalení a popouštění), zvyšující její tvrdost.
Rukojeť tzv. ručka bude z mikarty( modro-černé barvy). Je to materiál vrstvený z textilní látky a pryskyřice. Po opracování je moc pěkná, drží tvar a na dotek je příjemná.

O pouzdru jsem ještě nepřemýšlel. Uvidím až s hotovým nožem.
V současné době čekám až mi dorazí materiál a pustím se do toho. Průběžně sem budu dávat kroky z výroby.

Osobně se na tuhle "vydru" docela těším. Co na ni říkáte?
Rád si přečtu vaše názory v komentářích:-)





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oprava prasklé jímky na dešťovou vodu

Pouzdra na nože

Zvládnu vyrobit nůž?