Hudba, která mě dobíjí.

Každý má něco, co ho dobíjí, motivuje a inspiruje. U mě je to kromě rodiny, dílny i hudba.
Cestu k ní jsem si nenašel přes rádio nebo TV, ale přes Youtube a telefon s wifi. Je lehce dosažitelná. Používám ji při cvičení, při relaxu nebo když něco tvořím v dílně.
Stačí zadat motivační, inspirační hudba a je to. Rád mám i filmovou hudbu. 
Líbí se mi soundtrack z GladiatorInceptionForrest Gump, Amélie from Montmartre nebo cokoliv od zpěvačky Zaz.
Na cvičení je super The Last of the Mohicans, Motivace Rap SK/CZ a spousta dalšího
Pro mě jiná liga je pan Ennio Morricone. Dokonce jsem na něm byl s mamkou v lednu v  Praze.

A bylo to víc než super. Jeho skladby z filmů jsou pro mě jedny z nejlepších a nejsilnějších, The Ecstasy of GoldOnce Upon a Time in AmericaA Fistful Of DollarsLa Professional a spousta dalších.
Je toho strašně moc a to je asi dobře. Každý si může najít to svoje.
Když si potřebuji vyčistit hlavu nebo zlepšit náladu, tak hudba na mě funguje.

A čím se nabíjíte vy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oprava prasklé jímky na dešťovou vodu

Pouzdra na nože

Zvládnu vyrobit nůž?