Lutra - už brzy ...

Pomalu se blíží termín premiéry, tak jsem vzal Lutru podívat se na dnešní východ slunce.


Čepel z kalírny dorazila v pátek a jsem s výsledkem moc spokojený. Pan Špičák má navíc velmi příznivou cenu.
Kalení provádí ve vakuové peci, takže čepel není třeba potom znovu leštit od nuly.

Zatím to jedu hrubostí od 400/600/800/1000/1200/1500 a poté dle potřeby doleštím ještě zelenou pastou.

Leštím to už s trochou oleje.

 

I když už mám finální podobu Lutry téměř hotovou, už teď vidím spoustu příležitostí, jak něco udělat jinak a s jiným postupem. 

Zmíním jen, že komponenty na kydexové pouzdro spolu s lisem vlastní výroby už mám připravené.

 

Kdopak ví, na co to je?




Premiéra bude brzy. Sledujte můj blog nebo facebook.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oprava prasklé jímky na dešťovou vodu

Pouzdra na nože

Zvládnu vyrobit nůž?