Jarní únava nebo tak něco?



Nevím, jestli to je tímhle ročním obdobím nebo něčím jiným, ale momentálně nějak nestíhám.
Na nůž se chci dostat o víkendu.
Venku je teď spousta práce, která mě normálně baví. Ale je toho prostě hodně. Navíc jsem už přes měsíc nějaký nachlazený a nejde se toho zatím zbavit.


V týdnu jsem provedl jarní prořez našich čtyř jabloní.

Pomůcky jsem měl, tak hurá na to.

Pohled na začátku.

A po cca 3,5 hodinách času.
Ještě, že jsem měl pomocnice.
Vím, že je to pozdě. Lepší asi koncem března, ale dřív to nešlo. Je zajímavé, že to dělám asi čtvrtým rokem, ale jablek se moc na podzim nerodí.
Když jsme byli v Dobřenicích první rok, tak jsme měli dvě přepravky jablek. Tak uvidíme letos.

Další jarní disciplína bylo sázení brambor u našich.
Naštěstí traktorem, tzv. "babosed".


Na konci odpoledne je téměř hotovo.
Je to sice vždycky náročné, ale na druhou stranu máme po celý rok zajištěné brambory:-)

Dneska jsem nabrousil nůž na sekačce na trávu a zítra se vrhnu na tu zelenou džungli.
Čeká mě i oprava podzemní jímky na dešťovou vodu, která je prasklá. Oprava podezdívky u plotu a dál to radši psát nebudu.

Všechno mě to baví, ale je toho prostě hodně. Nebo je to jarní únava?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oprava prasklé jímky na dešťovou vodu

Pouzdra na nože

Zvládnu vyrobit nůž?