Získal jsem první objednávky na nože

Nedávno za mnou přišli první dva zákazníci.
Jejich otázka byla: "Tati uděláš nám taky nůž?"
Co se na to dalo odpovědět. Shodli jsme se, aby měla každá jiný.

Mladší Barča (nebo taťka?) si vybrala variaci na bushcraftový nůž woodlore od Raye Mearse.



Tenhle tvar zná snad každý, kdo se o nože zajímá. Mě se líbí jeho jednoduchost a funkčnost. Jedná se o fulltang konstrukci. Budu ho dělat z oceli D2 a osazená bude ručkami z černého ebenu a bílým fíbrem. Pouzdro bude kožené.




Starší Káťa měla představu o noži, aby měl jen čepel vyšší než je rukojeť a ručky byly z pěkného dřeva a protože má ráda žlutou, fíbr bude mít stejnou barvu. Tam nějakou představu mám.
Ocel opět D2, ručky jsem vybrali z nádoru akátu. Pouzdro také kožené.

Celkovou velikost budu muset přizpůsobit budoucím uživatelkám.

Tak teď jdu objednat materiál a jdu na to.
Mám novou motivaci.

Komentáře

  1. Téda, holky budou mít krásné kousky! Mají holt šikovného tátu :-). Tak se pak pochlub, jak se povedly! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme jaký bude výsledek. Na další návštěvu je vezmu sebou:-)

      Vymazat

Okomentovat

Díky za Vaši reakci

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oprava prasklé jímky na dešťovou vodu

Pouzdra na nože

Zvládnu vyrobit nůž?