Co se děje


Po delší pauze mám potřebu dát info, co je u mě nového.

1) Práce v dílně je u mě pořád číslo jedna. Je to stav, kdy nevnímám čas a baví mě to.
Momentálně pracuji v dílně na dvou věcech:
První je nůž pro jednoho mladého zákazníka.
Druhá je zajímavý projekt pro gastronomii pro kamaráda.

2) Delší dobu se zajímám i o osobní rozvoj. Možná to slyšíte často okolo sebe, je toho plný FB. Ale má to něco do sebe. Má to hodně co nabídnout, tomu kdo je připraven.
U mě to znamená čtení knížek, navštěvování zajímavých seminářů/workshopů, denní cvičení, meditace, atd.

3) Letošní rok nasávám informace i k investování a jeho reálnému využití v životě běžného člověka.


Určitě o jednotlivých bodech podám postupně bližší info.

Přeji pěkný den.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oprava prasklé jímky na dešťovou vodu

Pouzdra na nože

Zvládnu vyrobit nůž?