Hrazdy pro dobrou věc

Vzhledem k tomu, že sháním prostředky na pásovou brusku, rozhodl jsem se proto něco udělat.
Prakticky po večerech jsem v dílně vyrobil 4 ks hrazd na shyby.

Na konci loňského roku jsem si to vyzkoušel, pak jsem shlédl další varianty na netu a rozhodl jsem se pro tento jednodušší model.




Skládá se ze dvou nosných ramen a trubky průměru 28 mm. Ta se k ramenům připevní šrouby M12.
Dají se na ní dělat shyby nadhmatem nebo podhmatem, užší i širší úchop. Důležité pro správnou funkci hrazdy je nepodceňovat montáž. Ramena se přidělají ke stěně 3/nebo 4 šrouby M10.
Smontovaná a utažená je hrazda velice stabilní a pevná. Je také výrazně lehčí než první varianta.

Její rozměry jsou následující:
- vzdálenost trubky od stěny je 600 mm
- šířka je daná délkou trubky. Mám 2 varianty 950/nebo 1150 mm
- výška ramene je cca 480 mm


Barevně jsem je nechal ošetřit v komaxitu, ve variantě "Black and White".

Součástí balení pro budoucího majitele je kompletní balení potřebných šroubů, podložek
 a hmoždinek k montáži a trhací páska na omotání trubky.


Cena hrazdy je 1.500 Kč plus poštovné.
Stejně jako u Lutry pošlu 10% z ceny nadaci Život 90.

Zde je odkaz na pěkný článek o shybech ze serveru Vše o kulturistice.




Komentáře

  1. Zdravím, byl by nějaký kontakt - ideálně mail? Měl bych o jednu zájem, pokud je to stále aktuální. Díky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K dispozici je. Šířka 950mm. Email martin.jicinsky@centrum.cz

      Vymazat

Okomentovat

Díky za Vaši reakci

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oprava prasklé jímky na dešťovou vodu

Pouzdra na nože

Zvládnu vyrobit nůž?